poniedziałek, 19 listopada 2012

LIBSTER ADWARD :D

HEJ wszystkim ;D Blog właściwie już zakończyłam, ale dostałam takie wyróżnienie ;p i napisze teraz o nim. Więc jest to LIBSTER ADWARD XD. Polega na tym, że osoba która została nominowana dostaje 11 pytań na które odpowiada i przy tym nominuje 11 blogów. Właściwie daje się te blogi za "dobrą robotę" i autorki ich też mają zrobić to co ja teraz :D No to przejdźmy do pytań na które ja mam odpowiedzieć:


1.Pierwsze spotkanie 1D? Jak się o nich dowiedziałaś?


Zobaczyłam ich teledysk na vivie i na początku pomyślałąm kolejny jakiś zespół, ale ponem coraz częściej to leciało. Była to piosenka WMYB, a potem doszłą "Gotta be you" i jakoś samo się zaczęło

2.Czyj głos wg Cb jest najlepszy?
Moim zdaniem najlepszy głos ma Harry, bo taki pociągająco zachrypnięty :D Ale też strasznie Zayna mi się podoba.

3.Masz już kupioną nową/starą płytę 1D?
Tak. Mam nową TMH

4.Z jakiego osiągnięcia chłopaków jesteś najbardziej dumna?
Z tego, że w ogóle dają sobie rade pomimo hejtów i ogólnie z ciężkiej pracy, bo muzyk też ma sporo do roboty. To właśnie z tego wywodzą się wszystkie inne osiągnięcia :D

5.Czy chciałabyś, żeby chłopacy przeczytali tłumaczenie twojego bloga?
 Bałabym się ich reakcji xD. Pewnie by się zlali ze śmiechu haha ale by mogli ;D
6.Podaj 1 cechę charakteru i wyglądu każdego z chłopaków, którą byś chciała mieć?
 Harry- zielone oczy i ma dołeczki!!!  (cechy nie mam :D)
Liam- spokój i siłę :D
Niall- Słodkość i wzrost ;p
Louis- styl i wiecznie wesoły :D
Zayn- seksowność! oraz bed boya bym takiego chciała mieć :P

7.O którym z chłopaków najczęściej fantazjujesz (nie koniecznie w erotyczny sposób ;P)?
 Haha to pytanie mnie rozwaliło xD Najczęściej jest to Zayn, ale jak w realu coś bym chciała to tylko ze względu na wzrost to o Harrym

8.Czy Twoi znajomi wiedzą, że jesteś fanką 1D? Jak na to zareagowali?
Większość wie i uważa że jestem czasami świrnięta xD

9.Najśmieszniejszy filmik z chłopakami (podaj link)
 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=94HRBLBfkuU - haha xD to mnie rozwala

10.Co Cię inspiruje do pisania o chłopakach bloga?
 Oni sami :) ich życie i w ogóle. Nie potrafiłabym przetrfać dnia żeby nie posłuchać ich piosenki <3

11.Napisz za co kochasz czytelników swojego bloga.

Więc kocham ich za to że są <3. Tak mówie do ciebie, który to czytasz. Kocham cię! A zwłaszcza tych którzy mi komentowali tego bloga i są teraz ze mną na nowym <3

No to koniec pytań i odpowiedzi. A poniżej macie nominowane blogi :* :

1.http://zycie-to-jeden-wielki-bol.blogspot.com/
2.http://wszystko-co-masz-to-twoja-dusza.blogspot.com/
3. http://i-walking-away.blogspot.com/ - ten kocham <3
4.http://you-always-in-my-heart.blogspot.com/
5.http://lolaa1881.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=2
6.http://one-direction-blog-mrs-styles.blogspot.com/
7.http://one-direction-mydream.blogspot.com/
8.http://opowiadanie1direction.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=35
9.http://carrot-world-with-king-of-carrots.blogspot.com/ - ten wielbie <3
10.http://i-should-have-kissed-you-1d.blogspot.com/2012/07/epilog-2.html - kocham wielbie
11.http://believe-in-magic-1d.blogspot.com/


Uff.. skończyłam. Teraz jeszcze pytania dla autorów powyższych blogów :D :

1.Jakbyś miała się spotkać z jednym z członków zespołu, kto by to był?
2.Jak poznałaś 1D?
3.Kiedy stałaś się Directioners?
4.Czego zazdrościsz Liamowi Harryemu Niallowi Zaynowi i Louisowi?
5.Masz płytę?
6.Co cię zainspirowało, żeby założyć bloga i pisać o nich opowiadanie?
7.Jak twoi znajomi reagują na to że jesteś Directioners?
8.Jaka jest twoja ulubiona piosenka z nowej i starej płyty?
9.Uważasz, żę chłopaki się zmienili przez sławe?
10. Za co ich kohasz? (Jeżeli kochasz :D)
11.Myślisz, że jak długo One Direction będą razem?

No teraz koniec :D jeśli ktoś nie rozumie tego może się mnie dopytać przez gg: 44158510
Zapraszam też na mojego nowego bloga jeśli ktoś jeszcze nie ma linka: KLIK

DOZOBACZENIA :*

8 komentarzy:

  1. No więc tak. Zacznę od tego, że się przywitam.
    Cześć :D
    Pod Epilogiem napisałaś żeby każdy kto to przeczyta zostawił komentarz. Nie zostawiam tam tylko tu.
    Zaczynając od początku. Zielonego pojęcia nie mam jak tu trafiłam (w sensie, ze na bloga).
    powiem szczerze nie żałuje ani jednej godzinie poświęconej temu opowiadaniu. Tak, przeczytałam całe. Od deski do deski. Od początku do końca. Każdy wyraz, każde zdanie. Kurde powtarzam się ostatnio :D Ale ja nie o tym. No więc tak. Z tego co wyczytałam w twoim profilu masz 13 lat. Wielkie WoW. W wieku trzynastu lat napisać długie opowiadanie, które należy w troszkę poprawić wydrukować i oprawić w okładkę. Naprawdę …
    wracając do tych poprawek. Popełniasz strasznie dużo błędów. Zapominasz dopisać jakiejś litery, zniekształcasz wyrazy.
    powinnaś nad tym popracować. Powtórzenia nie wpadły mi w oko więc jest okej :D Kilka takich dziwnych momentów. Np. : ‘’Byłam dziwką ‘’, to mnie trochę przerosło.
    Idąc dalej do przyjemniejszej części mojego komentarza. Strasznie się wciągnęłam. Powinnaś dalej rozwijać się w tym kierunku. Jeśli pozwolisz to powiem trochę o sobie. Moje pierwsze opowiadanie mające sto osiemdziesiąt trzy strony w zeszycie było porażką, ale także sukcesem . Przeczytały je raptem dwie osoby: Ja i pewna dziewczyna. Drugie opowiadanie wstawiłam na bloga. Jestem w trakcie realizacji trzeciego ;D
    Sama do końca nie wiem jakie ono jest. Dopiero zaczęłam. Z grzeczności zaproszę: my-red-sky.blogspo.com. Ale odbiegłam od tematu. Jeżeli jest to twoje drugie lub pierwsze opowiadanie to należą Ci się oklaski. Nie długo, kiedy znajdę czas zabiorę się za czytanie kolejnego twojego bloga o ile już go nie przeczytałam. Jest o Siostrach Nialla ?
    Przepraszam , że komentarz bez ładu i składu,. Poczułam się do odpowiedzialności skomentowania. Mam nadzieję, że przeczyłaś moje wypociny i chociaż raz się uśmiechnęłaś :D
    Pozdrawiam…
    Red Sky …:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak na marginesie to też WoW dla mnie. Nie wiedziałam, że się tak rozpisałam..:D

      Usuń
    2. i to nie raz się uśmiechnęłam podczas tego komentarza :) To najdłuższy komentarz jaki dostałam i właśnie skupiałam się bardzo na tym żeby nie było powtórzeń, ale nie przywiązywałam się do właśnie tych błędów o których mówiłaś :) I jest to takie można powiedzieć że 1 opowiadanie, miałam jeszcze jedno ale już nie o 1D ;) i było fatalne xD. Drugie opowiaanie jest o siostrach Nialla ;P
      Wielkie oklaski dla ciebie za ten komentarz <3

      Usuń
    3. Cieszę się, że przeczytałaś.
      Pozdrawiam.
      No i oczywiście zapraszam do siebie :
      my-red-sky.blogspot.com

      Usuń
  2. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards! Więcej informacji tutaj : http://enterialyaoi.blogspot.com/2012/11/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, ślicznie piszesz :) Odwiedzę linki.

    Ps. Zapraszam na mojego, nowo "otwartego" bloga. Piszę na nim opowiadanie o w którym udział bierze między innymi postac Justina Biebera.
    http://one-event-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. heej :)
    trochę spamu, ale serdecznie zapraszam na nowy rozdział na another-world-with-you.blogspot.com
    zajrzyj, przeczytaj i skomentuj. Na pewno ci się spodoba ! :* obiecuję, a jak nie to `zwrot pieniędzy ` :D
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też zostajesz nominowana <3 ..... mój blog http://martamalik-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń