wtorek, 11 września 2012

Przepraszam wszytkich.

Pierwsza sprawa:
Przepraszam wszystkich za długą przerwę! Zaczęła się szkołą i to dla tego. Rozdział miał być dziś, ale jak spisałam to co zapisałam w telefonie to mi się usunęło. Teraz pisze w wolnych chwilach na telefonie, w zeszycie i na laptopie. Niestety wena ostatnio trochę zanikła i wiem, że moje opowiadanie jest mało interesujące, ale notka będzie na 100% jutro, albo pojutrze. Obiecuję! 

I druga:
Wszyscy albo wszystkie wiemy, że w ten czwartek są urodziny naszego Nialla. I znalazłam na fb pomysł co w tym dniu będziemy robiły, oczywiście jeśli komuś się chce, więc tak:
1.Jemy co się da i ile się da XD
2.Piszemy na nadgarstku Irish Boy.
4.Ubrać coś zielonego.
3.Rysujemy flagę Irlandii.
5.Obejrzeć "Greece " lub "Gdzie jest Nemo" c;


Ja osobiście nałożę zielone leginsy i jakąś bluzkę z narysowaną flagą xD. Lub zieloną bluzkę z flagą a spodnie czarne xD. Jeść będę jak szalona wszystko co pyszne i słodkie, ile się da! I oczywiście na nadgarstku napiszę Irish Boy :D. no i oczywiście obejrzę oba filmy :D
Ja nie wstydzę się być DIRECTIONER, więc co mi tam. Moge nawet napisać  NIALL na czole. :P.
__________________________________________________________
mam nadzieję, że nie jesteście źli i poczekacie jeszcze trochę na rozdział.
I czy będziecie coś robiły na urodziny Niallera? Ja osobiście to go kocham, ale to taki mały szczegół.
 

1 komentarz:

  1. Świetny miałaś pomysł z tymi ubraniami ja niestety zachorowałam i nie bylam w szkole, a co do rozdzialu to z niecierpliwoscia czekam
    Pozdrawiam i zycze weny Pati <3

    OdpowiedzUsuń