czwartek, 30 sierpnia 2012

Twittam 1D

Ale się jaram, obejrzałam go! Wprawdzie nie od początku ale jednak :D. Nie mogę przestać wariować!!! Ale oni są boscy, jeszcze bardziej ich wielbię <3 <3 <3. I powiedzieli "Come to POLAND". Yea! Fajnie xD. Oglądałyście/liście?

Jak ktoś nie oglądał to macie linki: Wzięłam je z innego bloga (sory). JEet podzielony, ale i tak fajnie :D:

KLIK
KLIK
i tu też KLIK

PS.: Przepraszam! :( , że nie dodałam ostatnio rozdziału, jakoś czasu brak, ciągle nie ma mnie w domu, a jak jestem to bez weny albo czytam czy coś... Postaram się jak najszybciej dodać.

jak wrażenia po obejrzeniu naszych kochanych mężów? xD

2 komentarze:

  1. Podaj swojego tt. ;d To jest moj: @Laura_Horan_98
    Follow me, please. ;d dopiero zaczęłam i potrzebuję wsparcia. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niesamowity twittam heheh
    A Niall ♥
    O em dżi !

    OdpowiedzUsuń